Перегляд зібрання за групою - Автори Крахмальова, Т. А.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Аналіз тенденцій корпоративного організаційного розвитку підприємствКрахмальова, Т. А.
2019Диверсифікація діяльності для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Ревенко, А. С.; Крахмальова, Т. А.
2014Маркетинг в ефективному управлінні діяльністю вищих навчальних закладів УкраїниКрахмальова, Н. А.; Крахмальова, Т. А.
2021Маркетингові комунікації на ринку освітніх послуг в УкраїніКрахмальова, Н. А.; Крахмальова, Т. А.
2014Матричний аналіз як дієвий інструмент розробки стратегії маркетингуЛойко, В. В.; Крахмальова, Т. А.
2022Моделі управління розвитком бізнесу в умовах інноваційної економікиСкрипник, М. І.; Крахмальова, Т. А.
2020Оцінювання конкурентних переваг України та її регіонів у глобальній парадигмі розвиткуОльшанська, О. В.; Крахмальова, Т. А.
2020Роль економічного потенціалу в управлінні сталим розвитком сучасного підприємстваКрахмальова, Т. А.; Скрипник, М. І.
2019Філософські основи бізнесу в умовах інноваційної економікиКрахмальова, Т. А.
2020Інтегровані структури бізнесу як інфраструктурна ланка розвитку малого й середнього бізнесу в УкраїніКрахмальова, Т. А.