Перегляд зібрання за групою - Автори Сінілкіна, А. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Implementation, impact and using of VR technology in today's marketingРенська, І. І.; Сінілкіна, А. В.
2017PR ХХІ століття: ефективні методи та перспективи застосуванняЯнковець, Т. М.; Сінілкіна, А. В.
лип-2019Виклики, тренди та перспективи розвитку кластерного підприємництва в УкраїніПузирьова, П. В.; Сінілкіна, А. В.
2018Запуск успішних стартапів: закордонний та вітчизняний досвідЯнковець, Т. М.; Губенко, Л. Д.; Сінілкіна, А. В.
2017Запуск успішних стартапів: закордонний та вітчизняний досвідЯнковець, Т. М.; Губенко, Л. Д.; Сінілкіна, А. В.
2016Партизанський маркетинг як інноваційна форма просування товаруСінілкіна, А. В.; Губенко, Л. Д.; Яренко, А. В.
2016Світовий досвід забезпечення економічної безпеки підприємницької діяльностіЯнковець, Т. М.; Сінілкіна, А. В.
2019Технологічна стратегія як детермінанта успіху підприємства на ринкуГончаренко, І. М.; Сінілкіна, А. В.
2019Інтеграційні процеси як основа для колаборації освіти, науки, бізнесу та владиНіфатова, О. М.; Сінілкіна, А. В.
2016Інтернет-брендинг як сучасний засіб маркетингових комунікаційСінілкіна, А. В.; Янковець, Т. М.