Перегляд зібрання за групою - Автори Хоменко, О. І.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 77  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015CRM-системи в межах управління взаємовідносинами з клієнтамиХоменко, О. І.; Ярошенко, В. А.
2017Аграрний ринок України: стан та тенденції розвитку сільськогосподарських підприємствХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2016Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку УкраїниДемиденко, Д. Ю.; Хоменко, О. І.; Писанець, К. К.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахХоменко, О. І.; Сіряк, Д. В.
2017Аналіз і формування споживчих переваг та уподобаньХоменко, О. І.; Монька, І. С.
2019Важливість сегментації на ринку молочної продукціїХоменко, О. І.; Сидоренко, М. А.
2014Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесуЯвнікова, М. О.; Хоменко, О. І.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2019Впровадження інноваційної маркетингової стратегії на вітчизняному ринку хлібобулочних виробівХоменко, О. І.; Богомоленко, А. В.
2020Дослідження впливу кольору на вибір товарів споживачамиАнтонюк, Л. Д.; Хоменко, О. І.
2019Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ПАТ "Житомирський маслозавод")Хоменко, О. І.; Ковальчук, Ю. С.
2016Дослідження забезпечення якісної вищої освіти у контексті університету світового рівнюЯренко, А. В.; Хоменко, О. І.
2016Дослідження стратегій створення університетів світового рівняЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2017Еволюція бізнес-розвідки та її значення у маркетингових дослідженнях конкурентівХоменко, О. І.
2017Креативний маркетингХоменко, О. І.; Литвиненко, В. О.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2017Маркетинг в агробізнесіХоменко, О. І.; Косенко, Я. Ю.
2017Маркетинг нових товарівХоменко, О. І.; Рафальська, І. В.
2017Маркетинг і телекомунікаціїХоменко, О. І.; Кузьменко, Г. В.
2019Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесуХоменко, О. І.; Бетіна, Ю. О.