Browsing by Author Шіковець, К. О.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 61  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Digital-інструментарій маркетологаШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2023Digital-інструментарій сучасних маркетингових дослідженьШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2022SMM-інструментарій в сучасному бізнес-аналізіШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Кондратюк, О. О.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахШіковець, К. О.; Гурин, В. В.
2015Аналітичне дослідження виробничих процесів ринку теплоенергетики УкраїниКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Шевченко, А. С.
2017Бізнес аналіз розвитку фондового ринку УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2020Бізнес-аналіз ринку нерухомості УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Мороз, А. Ю.
2016Бізнес-аналіз ринку сировини для виробництва біотопливаШіковець, К. О.; Мартинюк, В. В.
2020Бізнес-аналіз ринку ІТ-технологій УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Шинкаренко, А. Ю.
2015Бізнес-аналіз розвитку ринку питної водиШіковець, К. О.; Чепіль, Є. Л.
2014Вдосконалення механізму ефективного управління туристичної сфери в Черкаській областіБутим, А. С.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2021Використання оптимізаційних моделей при викладанні дисципліни маркетингове ціноутворенняКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2014Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації RoshenРубан, В. Я.; Євдоченко, В. А.; Шіковець, К. О.
2020Економіко-математичне моделювання рівня лояльності персоналуКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Казнодій, В. О.
2020Економіко-математичне моделювання інвестиційної привабливості підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Дикий, В. С.
2021Економічне оцінювання якості персоналу на високотехнологічних промислових підприємствах (на прикладі Прогрестех-Україна)Шіковець, К. О.; Бахтоваршоєв, Тимур Алігавхарович
2015Ефективне управління проектами інноваційної діяльності в регіонах УкраїниІваненко, О. І.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2023Застосування економетрічних моделей в маркетингових дослідженняхШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2018Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Головач, М. С.
2014Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHENКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Євдоченко, В. А.