Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14098
Title: Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережах
Authors: Шіковець, К. О.
Гурин, В. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Гурин В. В. Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережах / В. В. Гурин ; наук. кер. К. О. Шіковець // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 354-355.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14098
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P354-355.pdf738,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.