Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 11411 по 11430 из 24391 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
мая-2019Менеджмент виробництва поліетиленових пакетів в умовах екологічної кризиПузирьова, П. В.; Синиця, В. А.
2020Менеджмент персоналу в системі забезпечення ефективної діяльності підприємстваПавленко, М. П.; Мельник, А. О.
2023Менеджмент персоналу підприємства в умовах переходу VUCA-BANIЗось-Кіор, І. М.; Горшаль, Є. М.; Пістряк, В. Ю.; Кондратенко, О. О.
2019Менеджмент ресторанного господарстваБугас, Валерій Васильович; Семенченко, Д. О.
2010Ментальна вартість та її роль в процесі інноваційного розвитку компаніїХіміон, О. О.
2010Ментальна вартість та її роль в процесі інноваційного розвитку компаніїХіміон, О. О.
2015Ментальні полюси соціокультурних трансформаційБабина, Тетяна Геннадіївна
2023Менторство як форма підтримки студентів закладів вищої освіти СШАЦимбалюк, Світлана Миколаївна
2023Мережевий підхід в контексті вартісно-оріентованого управління фінансами швейних підприємствРадіонова, Наталія Йосипівна
2019Мережевий підхід як інструмент удосконалення ланцюга створення вартості продукції швейного підприємстваРадіонова, Наталія Йосипівна
2023Мережеві підприємницькі структури, як домінуючі суб’єкти смарт-економікиШацька, Зорина Ярославівна; Бурлак, Анастасія Олексіївна
2020Мереживо і в’язання у декорі бойківського вбрання: етнолокальні та художні особливостіКозакевич, О. Р.
2020Мереживо і в’язання у декорі лемківського вбрання: етнолокальні та художні особливостіКозакевич, О. Р.
2015Мерчандайзинг в контексті культури сучасного ринкуШарко, В. В.; Паламарчук, А. М.; Ільчук, І. В.
2014Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуЗимбалевська, Ю. В.; Духнич, С. Є.
2015Мерчандайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємстваШарко, В. В.; Главацька, Н. С.
2015Мерчандайзинг як інструмент просування товару на ринокШарко, В. В.; Юркова, Н. О.; Павленко, М. П.
2014Мерчандайзинг імпульсивних покупокЄвсейцева, О. С.; Крат, А. Н.
2014Мерчандайзинг – маркетинг у торгівельній точціЗимбалевська, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2018Мерістемні клітини – джерело цінних біологічно активних речовин для шкіриМоспанова, О. В.; Балан, Ю. В.