Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24201
Название: Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягу
Авторы: Зимбалевська, Ю. В.
Духнич, С. Є.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Духнич С. Є. Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягу / С. Є. Духнич ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 32.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24201
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P032.pdf142,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.