Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10025
Название: Роль маркетингу в розвитку сільських територій
Авторы: Кірєєва, Е. А.
Костюченко, Д. Л.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Костюченко Д. Л. Роль маркетингу в розвитку сільських територій / Д. Л. Костюченко ; наук. кер. Е. А. Кірєєва // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 25.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10025
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P025.pdf151,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.