Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10078
Title: Етапи створення ефективної маркетингової стратегії на підприємстві
Authors: Мельник, А. О.
Сапян, А. С.
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Мельник А. О. Етапи створення ефективної маркетингової стратегії на підприємстві / А. О. Мельник, А. С. Сапян // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 66-69.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10078
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDR2018_P066-069.pdf233,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.