Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10142
Название: Сутність комунікаційних досліджень у прийнятті маркетингових рішень
Авторы: Подольна, В. В.
Коростинська, Н. Р.
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Подольна В. В. Сутність комунікаційних досліджень у прийнятті маркетингових рішень / В. В. Подольна, Н. Р. Коростинська // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 231-234.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10142
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SDR2018_P231-234.pdf209,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.