Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10145
Title: Особливості бренду у формуванні іміджу підприємства
Authors: Подольна, В. В.
Тонкошкурова, Н. Ю.
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Подольна В. В. Особливості бренду у формуванні іміджу підприємства / В. В. Подольна, Н. Ю. Тонкошкурова // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 234-237.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10145
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDR2018_P234-237.pdf244,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.