Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10184
Название: Маркетинговое образование как стратегический ресурс повышения уровня инновационности белорусской экономики
Другие названия: Маркетингова освіта як стратегічний ресурс підвищення рівня інноваційності білоруської економіки
Marketing education as a strategic resource of increasing the level of innovation of the belarusian economy
Авторы: Байбардина, Татьяна Н.
Мищенко, Людмила В.
Мищенко, Владимир А.
Бурцева, Оксана А.
Ключевые слова: маркетинговое образование
специалист по маркетингу
высшая школа
инновационная экономика
маркетолог
маркетингова освіта
фахівець з маркетингу
вища школа
інноваційна економіка
marketing education
marketing specialist
higher school
innovative economy
marketer
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Маркетинговое образование как стратегический ресурс повышения уровня инновационности белорусской экономики / Т. Н. Байбардина, Л. В. Мищенко, В. А. Мищенко, О. А. Бурцева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2018. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (5 жовтня 2018 р., м. Київ). - С. 76-85.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): В статье рассматриваются особенности формирования и приоритеты развития маркетингового образования в системе высшего образования Республики Беларусь. Отражены основные направления становления белорусского рынка образовательных услуг по маркетингу.
У статті розглядаються особливості формування і пріоритети розвитку маркетингової освіти в системі вищої освіти Республіки Білорусь. Відображено основні напрями становлення білоруського ринку освітніх послуг з маркетингу.
In the article features of formation and priorities of development of marketing education in the system of higher education of the Republic of Belarus are considered. The main directions of formation of the Belarusian market of educational services in marketing are reflected.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10184
ISSN: 2413-0117
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
EOEMIR2018_P076-085.pdf253,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.