Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10196
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorБойчук, І. В.-
dc.contributor.authorЧужба, В. Є.-
dc.date.accessioned2018-11-09T10:50:01Z-
dc.date.available2018-11-09T10:50:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧужба В. Є. Оптимізація маркетингової стратегії продукту на підприємстві / В. Є. Чужба ; наук. кер. І. В. Бойчук // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 92.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10196-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleОптимізація маркетингової стратегії продукту на підприємствіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P092.pdf152,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.