Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10243
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorПодольна, В. В.-
dc.contributor.authorЛі, КА-
dc.date.accessioned2018-11-09T13:10:58Z-
dc.date.available2018-11-09T13:10:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛі КА. Поняття "образу" та "іміджу" товару у рекламній діяльності / Лі КА ; наук. кер. В. В. Подольна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 120.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10243-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleПоняття "образу" та "іміджу" товару у рекламній діяльностіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P120.pdf152,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.