Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10257
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМурована, Л. В.-
dc.date.accessioned2018-11-11T13:27:58Z-
dc.date.available2018-11-11T13:27:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМурована Л. В. Психологічна складова рекламного звернення / Л. В. Мурована // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 131-132.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10257-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleПсихологічна складова рекламного зверненняuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P131-132.pdf337,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.