Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10300
Назва: Розвиток інтеграційних освітніх послуг у підготовці бухгалтерів
Інші назви: Развитие интеграционных образовательных услуг при подготовке бухгалтеров
Development of integrated educational services at preparation of accountants
Автори: Матюха, Микола Миколайович
Ключові слова: компетентність
конкурс
оцінка знань
програми підготовки бухгалтерів
компетентность
оценка знаний
программы подготовки бухгалтеров
competence
competitio
knowledge assessment
program of preparation of accountants
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Матюха М. М. Розвиток інтеграційних освітніх послуг у підготовці бухгалтерів / М. М. Матюха // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2018. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (5 жовтня 2018 р., м. Київ). - С. 290-300.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): Представлене дослідження в сфері розвитку інтеграційних освітніх послуг при підготовці бухгалтерів в умовах реформування освітнього процесу. Метою статті є аналіз сучасного стану освіти і розробка рекомендацій по формуванню сучасної освітньої траєкторії підготовки висококваліфікованих бухгалтерів на основі концепції безперервної освіти та індивідуальності того, хто навчається. Завданням статті є дослідження загальних та фахових компетентностей освітнього процесу, способи оцінки знань студентів. Визначення основних напрямів інтегрованості знань та навичок при підготовці бухгалтерів. Запропоновані висновки є основою для проведення заходів щодо реформування системи освіти щодо домінування інформаційних компонентів, оскільки випускники мають працювати в інформаційному суспільстві, де пріоритетну роль будуть займати фундаментальні знання про інформаційні процеси суспільства, новітні інформаційні технології. Новизною досліджень є запропоновані підходи щодо системи освіти, а також нові системи оцінки знань при підготовці студентів. Відмічається, що для фахівця з обліку і аудиту необхідно врахувати той факт, що інформація – це не другорядний атрибут людської діяльності, а стратегічно важливий ресурс розвитку суспільства, використання якого дозволяє економити інші види ресурсів (енергетичні, матеріальні, людські).
Представлено исследование в сфере развития интеграционных образовательных услуг при подготовке бухгалтеров в условиях реформирования образовательного процесса. Целью статьи является анализ современного состояния образования и разработка рекомендаций по формированию современной образовательной траектории подготовки высококвалифицированных бухгалтеров на основе концепции непрерывного образования и индивидуальности обучающегося. Задачей статьи является исследование общих и профессиональных компетенций образовательного процесса, способы оценки знаний студентов. Определение основных направлений интегрированности знаний и навыков при подготовке бухгалтеров. Предложенные выводы являются основой для проведения мероприятий по реформированию системы образования по доминированию информационных компонентов, поскольку выпускники должны работать в информационном обществе, где приоритетную роль будут занимать фундаментальные знания об информационных процессах общества, новейшие информационные технологии. Новизной исследований предложены подходы к системе образования, а также новые системы оценки знаний при подготовке студентов. Отмечается, что для специалиста по учету и аудиту необходимо учесть тот факт, что информация – это не второстепенный атрибут человеческой деятельности, а стратегически важный ресурс развития общества, использование которого позволяет экономить другие виды ресурсов (энергетические, материальные, человеческие).
The presented research in the field of development of integration educational services in the preparation of accountants in the context of reforming the educational process. The purpose of the article is to analyze the current state of education and to develop recommendations for the formation of a modern educational trajectory for the training of highly qualified accountants on the basis of the concept of continuous education and the individuality of the learner. The purpose of the article is to study the general and professional competencies of the educational process, how to evaluate students' knowledge. Determination of the main areas of integration of knowledge and skills in the preparation of accountants. The proposed conclusions provide the basis for the implementation of measures to reform the education system regarding the domination of information components, since graduates must work in an information society, where fundamental knowledge about the information processes of society, the latest information technologies will play a key role. The novelty of research is the proposed approaches to the education system as well as new systems for assessing knowledge in the preparation of students. It is noted that for the accountant and audit specialist it is necessary to take into account the fact that information is not a secondary attribute of human activity, but a strategically important resource for the development of a society, the use of which allows saving other types of resources (energy, material, human).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10300
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EOEMIR2018_P290-300.pdf250,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.