Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10401
Назва: Design evaluation of sustainable fashion
Автори: Wagner, Melissa
Curteza, Antonela
Ключові слова: design
image
sustainability
perception
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Wagner M. Design evaluation of sustainable fashion / M. Wagner, A. Curteza // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 1. – С. 273-276.
Короткий огляд (реферат): Sustainable products can be found in existing and new fashion companies, using different design strategies based on trends such as circularity and fair trade. However, there is a gap in research between the product appearance of a sustainable fashion design and consumer perception referring to both consumer needs of ethical and fashionable. This study focuses on the needs and the perception of ethical fashion leaders for the design of sustainable garments. The paper suggests the usage of semantic differentiation for Kansei word pairs to evaluate the design. As a result, an application for linen fabric is discussed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10401
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V1_P273-276.pdf184,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.