Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10450
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorЗимбалевська, Ю. В.-
dc.contributor.authorЧорноус, М. В.-
dc.date.accessioned2018-11-18T12:58:00Z-
dc.date.available2018-11-18T12:58:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧорноус М. В. Основні етапи створення бренду / М. В. Чорноус ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 209.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10450-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсновні етапи створення брендуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P209.pdf152,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.