Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10454
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorЗимбалевська, Ю. В.-
dc.contributor.authorКовальчук, В. А.-
dc.date.accessioned2018-11-18T13:12:15Z-
dc.date.available2018-11-18T13:12:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКовальчук В. А. Важливість позиціонування в процесі брендингу / В. А. Ковальчук ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 213.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10454-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleВажливість позиціонування в процесі брендингуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P213.pdf152,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.