Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10490
Название: | Features of the adult education technologies in the countries of the European union |
Другие названия: | Особливості технологій освіти дорослих у країнах ЄС |
Авторы: | Hrashchenko, Iryna Krasniuk, Svitlana |
Ключевые слова: | adult education adult learning formal education informal education andragogy lifelong learning lifelong education освіта дорослих навчання дорослих навчання упродовж життя освіта впродовж життя формальна освіта неформальна освіта андрагогіка |
Дата публикации: | 2018 |
Библиографическое описание: | Hrashchenko I. S. Features of the adult education technologies in the countries of the European union / I. S. Hrashchenko, S. O. Krasniuk // Science and innovation : collection of scientific articles. – Publishing house "BREEZE", Montreal, Canada, 2018. – P. 234-240. |
Source: | Science and innovation |
Краткий осмотр (реферат): | The article considers the peculiarities of the of adult education technologies in the countries of the European Union. The peculiarities of the adult education system in the countries of the European Union are considered and analyzed. The authors outline the general features and trends of adult education in European countries. Particular attention is paid to the reasons for the emergence of the need for education throughout life and the difficulties in implementing the main ways of obtaining formal and informal education. The specificity of the development and peculiarities of the current state of adult education in the European Union countries is grounded. The importance of adult education as the basic notion of education throughout life is highlighted. У статті розглянуто особливості технологізації освіти дорослих у країнах Євросоюзу. Розглядаються та аналізуються особливості системи освіти дорослих у країнах Європейського Союзу. Автори окреслюють загальні риси й тенденції розвитку навчання дорослого населення у європейських країнах. Особлива увага приділяється причинам виникнення необхідності освіти упродовж життя та труднощам на шляху до реалізації основних шляхів отримання формальної та неформальної освіти. Обґрунтовано специфіку розвитку та особливості сучасного стану освіти дорослих в країнах Євросоюзу. Висвітлено значення освіти дорослих як основоположного поняття освіти впродовж життя. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10490 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
ISBN: | 978-1-926711-32-9 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Canada_2018_Titul.pdf | 217,13 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | |
Canada_2018_Zmist.pdf | 145,5 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | |
Canada_2018_234-240.pdf | 313,37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.