Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-03-04T10:50:04Z-
dc.date.available2016-03-04T10:50:04Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationКолесник О. В. Маркетингові стратегії управління збутом на ювелірному ринку [Електронний ресурс] / О. В. Колесник // Технології та дизайн. - 2014. - № 4 (13). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_14.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1059-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_14
dc.description.abstractВ даній статті розглянуто сутність поняття маркетингової стратегії управління збутом як елементу конкурентної боротьби на українському ювелірному ринку. Проаналізовано маркетингові стратегії вітчизняних ювелірних компаній. Запропонована модель визначення маркетингових стратегій управління збутом в залежності від ширини товарного асортименту торговельних підприємств.uk
dc.description.abstractВ данной статье рассмотрены сущность понятия маркетинговой стратегии управления сбытом как элемент конкурентной борьбы на украинском ювелирном рынке. Проанализированы маркетинговые стратегии отечественных ювелирных компаний. Предложенная модель определения маркетинговых стратегий управления сбытом в зависимости от ширины товарного ассортимента торговых предприятий.ru
dc.description.abstractIn this article the essence of the concept of marketing strategy sales management as an element of competition in the Ukrainian market of jewelry. Analysis of marketing strategies of national jewelry companies. The proposed model definition marketing strategies sales management, depending on the width of the product range of commercial enterprises.en
dc.languageuk
dc.subjectmarketing strategies sales managementen
dc.subjectsalesen
dc.subjectmarketing activitiesen
dc.subjectproduct range widthen
dc.subjectмаркетинговые стратегии управления сбытомru
dc.subjectсбытru
dc.subjectмаркетинговые мероприятия,ru
dc.subjectширина товарного ассортиментаru
dc.subjectмаркетингові стратегії управління збутомuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectмаркетингові заходиuk
dc.subjectширина товарного асортиментуuk
dc.titleМаркетингові стратегії управління збутом на ювелірному ринкуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKolesnyk, O. V.en
local.contributor.altauthorКолесник, О. В.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (13)uk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N4_14.pdf150,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.