Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1059
Назва: Маркетингові стратегії управління збутом на ювелірному ринку
Автори: Колесник, О. В.
Ключові слова: marketing strategies sales management
sales
marketing activities
product range width
маркетинговые стратегии управления сбытом
сбыт
маркетинговые мероприятия,
ширина товарного ассортимента
маркетингові стратегії управління збутом
збут
маркетингові заходи
ширина товарного асортименту
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Колесник О. В. Маркетингові стратегії управління збутом на ювелірному ринку [Електронний ресурс] / О. В. Колесник // Технології та дизайн. - 2014. - № 4 (13). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_14.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): В даній статті розглянуто сутність поняття маркетингової стратегії управління збутом як елементу конкурентної боротьби на українському ювелірному ринку. Проаналізовано маркетингові стратегії вітчизняних ювелірних компаній. Запропонована модель визначення маркетингових стратегій управління збутом в залежності від ширини товарного асортименту торговельних підприємств.
В данной статье рассмотрены сущность понятия маркетинговой стратегии управления сбытом как элемент конкурентной борьбы на украинском ювелирном рынке. Проанализированы маркетинговые стратегии отечественных ювелирных компаний. Предложенная модель определения маркетинговых стратегий управления сбытом в зависимости от ширины товарного ассортимента торговых предприятий.
In this article the essence of the concept of marketing strategy sales management as an element of competition in the Ukrainian market of jewelry. Analysis of marketing strategies of national jewelry companies. The proposed model definition marketing strategies sales management, depending on the width of the product range of commercial enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1059
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_14
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N4_14.pdf150,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.