Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10670
Название: Аналіз розвитку сегменту дитячого одягу в українській фешн-індустрії
Другие названия: Analysis of Ukrainian fashion industry's development of children's clothing
Авторы: Герасименко, Олена
Мусієнко, Володимир
Ключевые слова: індустрія моди
дитячий одяг
бренд
колекція одягу
fashion week
fashion industry
brand
children's clothing
clothing collection
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Герасименко О. Аналіз розвитку сегменту дитячого одягу в українській фешн-індустрії / О. Герасименко, В. Мусієнко// Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 1. – С. 330-332.
Краткий осмотр (реферат): Надано результати дослідження української фешн-індустрії в сегменті дитячого одягу з метою визначення основних перспектив її розвитку. На основі аналізу тижнів моди в Києві, Львові та Одесі визначено кількість колекцій з дитячими образами, що були представлені починаючи з 2010 року. Встановлено, що індустрія дитячої моди активно розвивається: створюються спеціалізовані тижні моди, проходять покази колекцій сучасних дизайнерів на промислових виставках. В ході дослідження визначено, що дитячий одяг в політиці українських брендів може бути основним асортиментом, лінією одягу, однією з колекцій або окремо створеним образом.
The results of research of the Ukrainian fashion industry in the field of children's clothes are given in order to determine the main prospects for its development. Based on the analysis of fashion weeks in Kiev, Lviv and Odessa, the number of collections with children's looks presented in recent years has been determined. This article argues that the industry of children's fashion is actively developing: specialized weekly mods are created, collections of modern designers are showing at industrial exhibitions. It has been established that children's clothing in the policy of Ukrainian brands could be the main assortment, line of clothes, one of collections or individually created clothes. The study indicates that today children become not only active consumers of fashion clothes, but also participants in the process of creating and promoting new collections.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10670
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2018_V1_P330-332.pdf215,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.