Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10675
Назва: Системные отношения в корпусе коммерческих наименований
Інші назви: Cистемні відносини в корпусі комерційних назв
Автори: Синявская, О. Е.
Ключові слова: коммерческое наименование
лексико-семантические отношения
синтагматические отношения
парадигматические отношения
переносное значение слова
комерційне найменування
лексико-семантичні відносини
синтагматичні відношення
парадигматичні відношення
переносне значення слова
commercial name
lexical-semantic relations
syntagma
paradigma
figurative meaning of a word
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво ФОП Гордієнко Є. І.
Бібліографічний опис: Синявская О. Е. Системные отношения в корпусе коммерческих наименований / О. Е. Синявская // Мовна особистість: лінгвістика і лінгводидактика : збірник статей за матеріалами доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми мовної особистості: лінгвістика і лінгводидактика", м. Черкаси, 18-19 жовтня 2018 року. – Вип. IV. – Київ-Черкаси : вид-во ФОП Гордієнко Є. І., 2018. – С. 147-152.
Короткий огляд (реферат): Данная статья посвящена анализу системных отношений, в которые вступают коммерческие наименования. Имена коммерческой сферы, как и другие лексические единицы языка, вступают между собой в ряд лексико-семантических отношений, coxpaняя при этом определенные особенности. Так, например, эффективность коммерческого наименования во многом зависит от того, насколько удачно оно впишется в синтагматический ряд и парадигматические сети. Характерной чертой названий коммерческой сферы, является отсутствие синонимических и антонимических связей, а также слабая структурированность по определенным тематическим и лексико-грамматическим группам.
Стаття присвячена аналізу системних відносин, в які вступають комерційні найменування. Імена комерційної сфери, як і інші лексичні одиниці, вступають між собою в ряд лексико-семантичних відносин, зберігаючи при цьому власні особливості. Так, наприклад, ефективність комерційного найменування багато в чому залежить від того, наскільки вдало воно впишеться в синтагматичний ряд і парадигматичні сітки. Характерною рисою назв комерційної сфери є відсутність синонімічних і антонімічних зв 'язків, а також слабка структурованість за певними тематичними і лексико-граматичними групами. В якості комерційних найменувань активно використовуються різні за походженням і стилістичному забарвленню лексичні одиниці, покликані впливати на емоції споживача. Спостерігається також навмисне використання архаїчної лексики. Серед комерційних найменувань домінує стилістично нейтральна, загальновживана лексика. Використання різних по стилістичному забарвленню одиниць обумовлено, перш за все, прагматичними інтенціями номінатора. Більшість комерційних найменувань створено на основі переносного значення слів.
This article is devoted to the analysis of systemic relations between commercial names. The names of the commercial sphere, like other lexems, enter into lexical-semantic relations, while preserving certain features. For example, the effectiveness of a commercial name depends on how well it fits into the syntagmatic series and paradigmatic grids. A characteristic feature of the names of the commercial sphere is the absence of synonyms and antonymie relations, as well as weak structuredness in separate thematic and lexical-grammatical groups.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10675
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MOLL_2018_IV_147-152.pdfосновной текст720,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.