Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10780
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКосенко, Д. Ю.-
dc.date.accessioned2018-12-05T21:18:28Z-
dc.date.available2018-12-05T21:18:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКосенко Д. Ю. Простір сучасного шкільного класу: зонування та гнучка організація / Д. Ю. Косенко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 166-169.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10780-
dc.description.abstractОдин з підходів до оновлення освітнього простору, що пропонується в рамках української шкільної реформи – створення в класі додаткових навчальних осередків. Цей підхід має бути врівноважено можливістю трансформації простору класу. Пошук балансу між цими двома підходами є завданням школи та вчителя, а не предметом нормування. Можливості впровадження цих підходів залежать від наповнюваності класного приміщення. За умов, що площа класу становить 1,7–2,0 м2 на одного учня (50–60 м2 за кількості учнів 30), можливості такої організації є незначними. Повноцінне впровадження сучасних підходів до урізноманітнення організації освітнього простору є можливим за умов питомої площі класу близько 2,5 м2 на одного учня.uk
dc.description.abstractOne of the approaches to create modern learning spaces is organizing additional learning zones in the classroom. This approach is recommended in the context of Ukrainian school reform. This should be balanced with possibilities of the flexible classroom organization. Balancing those approaches should be the task of particular schools and teacher, but not a matter of regulation. The possibility of improving both approaches depends on classroom occupancy. In 50–60 m2 classroom with 30 pupils (1,7–2,0 m2 per pupil) those possibilities are poor. Improvement of modern approaches to classroom design is possible under in the classroom having about 2,5 m2 per student.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectшкільний дизайнuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.subjectзонування просторуuk
dc.subjectгнучка організація просторуuk
dc.subjectclassroom designuk
dc.subjectlearning spaceuk
dc.subjectroom zoninguk
dc.subjectflexible organization of roomuk
dc.titleПростір сучасного шкільного класу: зонування та гнучка організаціяuk
dc.title.alternativeModern classroom space: zoning and flexibile organizationuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorKosenko, D.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-20-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПерспективи розвитку дизайну архітектурного середовищаuk
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2018_V2_P166-169.pdf208,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.