Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10780
Title: Простір сучасного шкільного класу: зонування та гнучка організація
Other Titles: Modern classroom space: zoning and flexibile organization
Authors: Косенко, Д. Ю.
Keywords: шкільний дизайн
освітній простір
зонування простору
гнучка організація простору
classroom design
learning space
room zoning
flexible organization of room
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Косенко Д. Ю. Простір сучасного шкільного класу: зонування та гнучка організація / Д. Ю. Косенко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 166-169.
Abstract: Один з підходів до оновлення освітнього простору, що пропонується в рамках української шкільної реформи – створення в класі додаткових навчальних осередків. Цей підхід має бути врівноважено можливістю трансформації простору класу. Пошук балансу між цими двома підходами є завданням школи та вчителя, а не предметом нормування. Можливості впровадження цих підходів залежать від наповнюваності класного приміщення. За умов, що площа класу становить 1,7–2,0 м2 на одного учня (50–60 м2 за кількості учнів 30), можливості такої організації є незначними. Повноцінне впровадження сучасних підходів до урізноманітнення організації освітнього простору є можливим за умов питомої площі класу близько 2,5 м2 на одного учня.
One of the approaches to create modern learning spaces is organizing additional learning zones in the classroom. This approach is recommended in the context of Ukrainian school reform. This should be balanced with possibilities of the flexible classroom organization. Balancing those approaches should be the task of particular schools and teacher, but not a matter of regulation. The possibility of improving both approaches depends on classroom occupancy. In 50–60 m2 classroom with 30 pupils (1,7–2,0 m2 per pupil) those possibilities are poor. Improvement of modern approaches to classroom design is possible under in the classroom having about 2,5 m2 per student.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10780
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2018_V2_P166-169.pdf208,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.