Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10946
Название: Формування позитивних чинників іміджу підприємства
Авторы: Касич, Алла Олександрівна
Кацан, А. Г.
Ключевые слова: імідж підприємства
елементи іміджу
формування успішного іміджу
фірмовий стиль
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Кацан А. Г. Формування позитивних чинників іміджу підприємства / А. Г. Кацан ; наук. кер. А. О. Касич // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 99-100.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10946
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Располагается в коллекциях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P099-100.pdf590,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.