Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1094
Назва: Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Ліфар, К. В.
Ключові слова: image of the organization
elements of image
forming successful image
corporate identity
имидж организации
элементы имиджа
формирование успешного имиджа
фирменный стиль
імідж організації
елементи іміджу
формування успішного іміджу
фірмовий стиль
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Бондаренко С. М. Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, К. В. Ліфар // Технології та дизайн. - 2014. - № 2 (11). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_14.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): В статті розкрито поняття іміджу організації. Приділено увагу основним задачам іміджу організації, етапам і тактиці його формування. Висвітлено основні засоби формування іміджу та візуальна атрибутика фірмового стилю. Розглянуто вплив іміджу на конкурентоспроможність організації.
В статье раскрыто понятие имиджа организации. Уделено внимание основным задачам имиджа организации, этапам и тактике его формирования. Освещены основные средства формирования имиджа и визуальная атрибутика фирменного стиля. Рассмотрено влияние имиджа на конкурентоспособность организации.
The article explains the concept of the image of the organization. Attention is paid to the main tasks of the organization image and stages and tactics of its formation. Fixed assets of image formation and visual attributes of corporate identity. The influence of the image on the competitiveness of the organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_14
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1094
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N2_14.pdf150,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.