Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11003
Название: Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послуг
Другие названия: Design research and marketing market
Авторы: Кармаліта, Анатолій
Ключевые слова: дизайн
дослідження
маркетинг
проектування
споживач
продукт
design
consumer
research
marketing
product
novations
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Кармаліта А. Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послуг / А. Кармаліта // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 251-255.
Краткий осмотр (реферат): Надано результати вивчення способів дизайн-досліджень та маркетингових досліджень ринку. Доведено, що незважаючи на деяку диспозицію маркетингу і дизайну, ці два дослідних підходи не відкидають один одного, а швидше доповнюють.
The results of studying the methods of design and market research of goods and services market are presented. It is proved that in spite of some disposition of marketing and design, these two research approaches do not reject one another, but rather supplement.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11003
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2018_V2_P251-255.pdf212,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.