Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorСапян, А. С.-
dc.date.accessioned2018-12-15T23:26:52Z-
dc.date.available2018-12-15T23:26:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСапян А. С. Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати? / А. С. Сапян ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 279-280.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11082-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectповедінка споживачівuk
dc.subjectонлайн-дослідженняuk
dc.subjectнейромаркетингові дослідженняuk
dc.titleПсихологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?uk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P279-280.pdf791,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.