Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11082
Title: Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?
Authors: Євсейцева, О. С.
Сапян, А. С.
Keywords: поведінка споживачів
онлайн-дослідження
нейромаркетингові дослідження
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Сапян А. С. Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати? / А. С. Сапян ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 279-280.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11082
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P279-280.pdf791,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.