Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11083
Название: Сутність та завдання маркетингу у сфері страхових послуг
Авторы: Подольна, В. В.
Курасова, О. В.
Ключевые слова: маркетинг
ринок страхових послуг
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Курасова О. В. Сутність та завдання маркетингу у сфері страхових послуг / О. В. Курасова ; наук. кер. В. В. Подольна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 281-282.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11083
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P281-282.pdf576,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.