Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1108
Title: Сучасні тенденції в розробці фірмового стилю та рекламних повідомлень із використанням етнічних форм
Authors: Солдатенко, Д. А.
Keywords: graphic design
firmstyle
logo
country identification
ethnic art traditions
communication
ethnic forms
графический дизайн
фирменный стиль
логотип
идентификация страны
этнические традиции
коммуникация
этнические формы
графічний дизайн
фірмовий стиль
логотип
ідентифікація країни
етномистецькі традиції
комунікація
етнічні форми
Issue Date: 2014
Citation: Солдатенко Д. А. Сучасні тенденції в розробці фірмового стилю та рекламних повідомлень із використанням етнічних форм [Електронний ресурс] / Д. А. Солдатенко // Технології та дизайн. - 2014. - № 2 (11). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_10.
Source: Технології та дизайн
Abstract: У статті розглянуті сучасні тенденції прояву етномистецьких традицій в українських рекламних повідомленнях та фірмового стилю. З’ясовується необхідність дослідження національної моделі графічного дизайну в контексті сучасних глобалізаційних процесів.
В статье рассмотрены современные тенденции проявления этнических традиций в украинских рекламных сообщений и фирменного стиля. Выясняется необходимость исследования национальной модели графического дизайна в контексте современных глобализационных процессов.
The article is about the modern tendencies which used to emphasize the ethnic art traditions in Ukrainian advertisement and firmstyle. It developes the necessity to research the national model of graphic design in the contest of modern global processes.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1108
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_10
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2014_N2_10.pdf121,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.