Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМурована, Л. В.-
dc.date.accessioned2018-12-15T23:54:06Z-
dc.date.available2018-12-15T23:54:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМурована Л. В. Психологічна складова рекламного звернення / Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 297-298.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11091-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectрекламне зверненняuk
dc.subjectпереконуванняuk
dc.subjectнаслідуванняuk
dc.subjectзараженняuk
dc.subjectстереотипізаціяuk
dc.subjectідентифікаціяuk
dc.subjectНЛПuk
dc.subjectманіпулювання свідомістюuk
dc.subjectнавіюванняuk
dc.titleПсихологічна складова рекламного зверненняuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P297-298.pdf839,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.