Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11091
Title: Психологічна складова рекламного звернення
Authors: Мурована, Л. В.
Keywords: мотиви
рекламне звернення
переконування
наслідування
зараження
стереотипізація
ідентифікація
НЛП
маніпулювання свідомістю
навіювання
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Мурована Л. В. Психологічна складова рекламного звернення / Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 297-298.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11091
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P297-298.pdf839,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.