Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11094
Назва: Використання "greenwashing" як форми псевдо екологічного маркетингу
Автори: Смірнова, К. В.
Чабанюк, А. С.
Ключові слова: грінвошинг
зелений камуфляж
екологічний маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Чабанюк А. С. Використання "greenwashing" як форми псевдо екологічного маркетингу / А. С. Чабанюк ; наук. кер. К. В. Смірнова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 303-304.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11094
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P303-304.pdf790,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.