Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
Електронний архів КНУТД
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Інститут права та сучасних технологій (ІПСТ)
Кафедра приватного та публічного права (ППП)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)
Кафедра філології та перекладу (ФП)
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
URI
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
URI
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
URI
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
URI
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
URI
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
URI
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-3 зі 3.
назад
1
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2019
Вплив сучасних фітнес-технологій на фізичний стан студентів
Дудорова, Л. Ю.
;
Бондаренко, Б. О.
2019
Мотиваційна спрямованість студентів Київського національного університету технологій та дизайну до занять фізичними вправами
Ничипоренко, І. В.
;
Прищепа, Р. В.
2019
Використання інноваційних технологій у фізичному вихованні студентів
Дудорова, Л. Ю.
;
Хромочкін, В. В.
Перегляд
Автор
1
Бондаренко, Б. О.
1
Прищепа, Р. В.
1
Хромочкін, В. В.
Тема
1
pedagogical conditions
1
physical fitness
1
respondents exercise
1
software
1
technology
1
двигательные навыки
1
инновационные технологии
1
мотивация
1
мотивація
1
педагогические условия
.
< попередня
далі >