Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11196
Назва: Принципи масової кастомізації на прикладі колекції жіночого одягу
Автори: Мусієнко, В. О.
Кирячова, М. С.
Ведернікова, Ю. О.
Ключові слова: кастомізація
індивідуалізація
попит
споживач
конкурентоспроможність
стратегія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кирячова М. С. Принципи масової кастомізації на прикладі колекції жіночого одягу / М. С. Кирячова, Ю. О. Ведернікова; наук. кер. В. О. Мусієнко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 115-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11196
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V1_P115-116.pdf456,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.