Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2018-12-25T16:21:04Z-
dc.date.available2018-12-25T16:21:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовах / І. В. Пономаренко // Соціально-економічний потенціал України та країн Європи: правове регулювання, проблеми і тенденції розвитку : мат. міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та науковців, м. Київ, 17 травня 2018 року. – Київ : Університет «Україна». – С. 36-38.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11239-
dc.language.isoukuk
dc.publisherУніверситет «Україна»uk
dc.titleОсобливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовахuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-05-17-
local.conference.nameСоціально-економічний потенціал України та країн Європи: правове регулювання, проблеми і тенденції розвиткуuk
local.subject.method1uk
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36_38.pdf154,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.