Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11239
Назва: Особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовах
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Дата публікації: 2018
Видавництво: Університет "Україна"
Бібліографічний опис: Пономаренко І. В. Особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовах / І. В. Пономаренко // Соціально-економічний потенціал України та країн Європи: правове регулювання, проблеми і тенденції розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та науковців, м. Київ, 17 травня 2018 року. – Київ : Університет "Україна", 2018. – С. 36-38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11239
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36_38.pdf154,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.