Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11293
Название: Бренди в сучасному суспільстві
Авторы: Кадлубович, Т. І.
Гавриленко, В. М.
Ключевые слова: бренд
брендінг
маніпуляція
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гавриленко В. М. Бренди в сучасному суспільстві / В. М. Гавриленко; наук. кер. Т. І. Кадлубович // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 423-424.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11293
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра філософії та культурології
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра філософії та культурології (ФК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P423-424.pdf574,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.