Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11397
Название: Artificial intelligence in the world of marketing
Авторы: Vyshnevska, M. O.
Bohomolenko, A. V.
Ключевые слова: artificial intelligence
marketing
advertising
global economy
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Bohomolenko A. V. Artificial intelligence in the world of marketing / A. V. Bohomolenko; наук. кер. M. O. Vyshnevska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 509-510.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11397
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P509-510.pdf790,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.