Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1149
Назва: Метафорические модели современной русской рекламы элитных товаров
Автори: Гудкова, Наталья Николаевна
Ключові слова: метафорична модель
реклама
предмети розкошу
метафорическая модель
реклама
предметы роскоши
metaphorical model
advertisement
luxury goods
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Гудкова Н. Н. Метафорические модели современной русской рекламы элитных товаров / Н. Н. Гудкова // Мова і культура. — 2009. — Вип. 12, Т. IX (134). — С. 213—218.
Source: Мова і культура
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу сучасного стану дослідження концептуальної метафори, аналізу метафоричних моделей у текстах реклами елітних товарів.
Статья посвящена анализу современного состояния исследования концептуальной метафоры, анализу метафорических моделей в текстах рекламы элитных товаров.
The article is devoted to the analysis of the modern state of the conceptual metaphor reserach, to the analysis of metaphorical models in the texts of the elite goods advertisements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1149
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2009 Метафорические модели Гудкова.pdf256,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.