Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.-
dc.contributor.authorКолосніченко, М. В.-
dc.date.accessioned2019-01-10T11:52:31Z-
dc.date.available2019-01-10T11:52:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧупріна Н. В. Критерії формування моди як індустрії / Н. В. Чупріна, М. В. Колосніченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 323-326.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11568-
dc.description.abstractНаведено аналіз аспектів формування індустрії моди як однієї зі сфер дизайну в сучасному суспільстві. Метою стало вивчення критеріїв та чинників розвитку індустрії модного одягу від індустрії розкоші на межі XIX - XX століть до періоду становлення мас-маркету на початку XXI століття. Сформульовано критерії формування принципів виробництва модного одягу в контексті напрямів розвитку масової культури та становлення індустрії моди, направленої на максимально можливе задоволення запитів масового споживача. Розглянуто питання значущості творінь "високої моди" в розвитку сучасного мистецтва і отриманні економічного ефекту.uk
dc.description.abstractThe paper presents the analysis of aspects of forming of fashion industry as one of spheres of design in modern society. The study of criteria and factors of development of industry of fashionable clothes, from industry of luxury on verge of XIX - XX ages to the period of becoming of massmarket at the beginning of XXI age, became a purpose of investigation. The criteria of forming the production of fashionable clothes principles are formulated in the context of directions of development of mass culture and becoming of fashion industry, directed on maximally possible satisfaction of queries of mass users. The question of meaningfulness of creations of "haute couture" is considered in development of modern art and receipt of economic effect.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмас-маркетuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectмарки-концепціїuk
dc.subjectринок модного одягуuk
dc.subjectсуспільство масового споживанняuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectmass-marketuk
dc.subjecttrade markuk
dc.subjectmarket of fashion clothesuk
dc.subjectsociety of mass consumptionuk
dc.subjectconception brandsuk
dc.subjectfashion industryuk
dc.titleКритерії формування моди як індустріїuk
dc.title.alternativeCriteria of forming of fashion as industryuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorChuprina, N.-
local.contributor.altauthorKolosnichenko, M.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-20-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V2_P323-326.pdf215,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.