Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11568
Назва: Критерії формування моди як індустрії
Інші назви: Criteria of forming of fashion as industry
Автори: Чупріна, Н. В.
Колосніченко, М. В.
Ключові слова: мас-маркет
торгова марка
марки-концепції
ринок модного одягу
суспільство масового споживання
індустрія моди
mass-market
trade mark
market of fashion clothes
society of mass consumption
conception brands
fashion industry
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Чупріна Н. В. Критерії формування моди як індустрії / Н. В. Чупріна, М. В. Колосніченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 323-326.
Короткий огляд (реферат): Наведено аналіз аспектів формування індустрії моди як однієї зі сфер дизайну в сучасному суспільстві. Метою стало вивчення критеріїв та чинників розвитку індустрії модного одягу від індустрії розкоші на межі XIX - XX століть до періоду становлення мас-маркету на початку XXI століття. Сформульовано критерії формування принципів виробництва модного одягу в контексті напрямів розвитку масової культури та становлення індустрії моди, направленої на максимально можливе задоволення запитів масового споживача. Розглянуто питання значущості творінь "високої моди" в розвитку сучасного мистецтва і отриманні економічного ефекту.
The paper presents the analysis of aspects of forming of fashion industry as one of spheres of design in modern society. The study of criteria and factors of development of industry of fashionable clothes, from industry of luxury on verge of XIX - XX ages to the period of becoming of massmarket at the beginning of XXI age, became a purpose of investigation. The criteria of forming the production of fashionable clothes principles are formulated in the context of directions of development of mass culture and becoming of fashion industry, directed on maximally possible satisfaction of queries of mass users. The question of meaningfulness of creations of "haute couture" is considered in development of modern art and receipt of economic effect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11568
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V2_P323-326.pdf215,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.