Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльшанська, О. В.-
dc.contributor.authorЗимбалевська, Ю. В.-
dc.date.accessioned2019-01-10T12:09:17Z-
dc.date.available2019-01-10T12:09:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОльшанська О. В. Брендинг сучасного дизайнерського одягу / О. В. Ольшанська, Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 288-291.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11575-
dc.description.abstractІнтерпретовано сучасні тенденції українського й глобального ринків дизайнерського одягу, що, передбачає визначення рівня інтегрованості принципів брендингу вітчизняних підприємств легкої промисловості в основні загальносвітові умови економіки.uk
dc.description.abstractThe modern tendencies of Ukrainian and global markets for designer clothes are interpreted, which involves determining the level of integration of branding principles of domestic light industry enterprises into the main world economic conditions.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectукраїнський ринок дизайнерського одягуuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectbranduk
dc.subjecttrade markuk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectUkrainian designer clothing marketuk
dc.subjectfashion industryuk
dc.titleБрендинг сучасного дизайнерського одягуuk
dc.title.alternativeBranding of modern designer clothinguk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorOlshanska, A.-
local.contributor.altauthorZymbalevsky, J.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-20-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V2_P288-291.pdf229,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.