Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11575
Назва: Брендинг сучасного дизайнерського одягу
Інші назви: Branding of modern designer clothing
Автори: Ольшанська, О. В.
Зимбалевська, Ю. В.
Ключові слова: бренд
торгова марка
брендинг
український ринок дизайнерського одягу
індустрія моди
brand
trade mark
branding
Ukrainian designer clothing market
fashion industry
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ольшанська О. В. Брендинг сучасного дизайнерського одягу / О. В. Ольшанська, Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 288-291.
Короткий огляд (реферат): Інтерпретовано сучасні тенденції українського й глобального ринків дизайнерського одягу, що, передбачає визначення рівня інтегрованості принципів брендингу вітчизняних підприємств легкої промисловості в основні загальносвітові умови економіки.
The modern tendencies of Ukrainian and global markets for designer clothes are interpreted, which involves determining the level of integration of branding principles of domestic light industry enterprises into the main world economic conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11575
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V2_P288-291.pdf229,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.