Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11636
Назва: Колір у соціальному плакаті як засіб впливу на громадську свідомість
Автори: Пшінка, Н. М.
Пашукова, С. Г.
Пономарьова, Н. С.
Ключові слова: колір
соціальний плакат
соціальна реклама
емоційне сприйняття візуального повідомлення
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Пономарьова Н. С. Колір у соціальному плакаті як засіб впливу на громадську свідомість / Н. С. Пономарьова ; наук. кер.: Н. М. Пшінка, С. Г. Пашукова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 491-492.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11636
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V1_P491-492.pdf561,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.