Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1166
Название: Pricing based on perception of the product value by agricultural machinery comsumers
Другие названия: Ціноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки
Ценообразование на основе восприятия ценности продукта потребителями сельскохозяйственной техники
Авторы: Shcherbak, V.
Marchenko, S.
Ключевые слова: pricing
agricultural machinery
customer service
ціноутворення
сільськогосподарське машинобудування
обслуговування клієнтів
ценообразования
сельскохозяйственное машиностроение
обслуживание клиентов
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Shcherbak V. Pricing based on perception of the product value by agricultural machinery consumers = Ціноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки / V. Shcherbak // Актуальні проблеми економіки. — 2015. — № 7. — С. 208-—213.
Source: Актуальні проблеми економіки
Краткий осмотр (реферат): The paper offers the authors’ substantiation of theoretical, methodological and practical principles of formation and implementation of a marketing logistics system of pricing for agricultural machinery manufacturers based on the perception of product value by agricultural machinery consumers. It substantiates the advisability of implementing a system of logistics support for marketing customer service policy in agricultural machinery sector which helps manufacturers gain sustainable competitive edge.
У статті наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.
В статье приведено обоснование теоретических, методических и практических основ формирования и реализации маркетинговой логистической системы ценообразования предприятий сельскохозяйственного машиностроения на основе восприятия ценности продукта потребителями сельскохозяйственной техники. Доказана целесообразность внедрения системы логистической поддержки маркетинговой политики обслуживания клиентов на рынке продукции сельскохозяйственного машиностроения, которая будет способствовать формированию у производителей стойких конкурентных преимуществ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1166
Faculty: Науково-дослідний інститут економіки
Department: Науково-дослідний інститут економіки
ISSN: 1993-6788
Располагается в коллекциях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Наукові публікації (статті)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20160316_103.pdf643,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.