Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11945
Назва: The state policy of providing access to inclusive higher education as social security guaranty
Інші назви: Політика держави щодо забезпечення доступу до інклюзивної вищої освіти як запорука соціальної безпеки
Политика государства по обеспечению доступа к инклюзивному высшему образованию как залог социальной безопасности
Автори: Srypnyk, M. I.
Hryhorevska, O. O.
Ключові слова: inclusive
inclusive education
economic policy
financing model
інклюзія
інклюзивна освіта
економічна політика
модель фінансування
инклюзия
инклюзивное образование
экономическая политика
модель финансирования
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Skrypnyk M. I. The state policy of providing access to inclusive higher education as social security guaranty / M. I. Skrypnyk, O. O. Hryhorevska // Trends and mechanisms providing economic security of European education under the conditions of globalization : collective scientific monograph / under the editing І. М. Gryshchenko, І. О. Тarasenko, А. О. Kasych, M. I. Skrypnyk. – Agharta Science Publishing House, Szczecin, Poland, 2018. – Р. 233-244.
Source: Trends and mechanisms providing economic security of European education under the conditions of globalization
Короткий огляд (реферат): The purpose of the study was to identify the problem issues of the development of inclusive higher education in the EU and Ukraine with a view to outlining the areas of overcoming the above. Improving the educational level and providing key competencies for all are crucial not only for economic growth and competitiveness, but also for reducing poverty and promoting social integration Social integration through education and training should ensure equal opportunities for access to quality education as well as equity in the treatment process, including by adapting the provision to the needs of individuals. Disadvantages for access to higher education for people with special needs. In this paper, the methods of theoretical generalization, grouping and comparison are used for clarification and deepening of the economic essence of inclusive education. Methods of concretization, dialectical method, analysis, synthesis, abstraction are the basis of the state economic policy in terms of ensuring inclusive education. Bibliometric and bibliographic methods are used in the study of areas of problem issues on the topic of research. The economic problems connected with introduction of inclusive education in Ukraine are analyzed. Possible financing schemes are presented. Their advantages and disadvantages were substantiated, which allowed to form a position on the choice of investment model or a one-person model of financing. Scientific novelty is based on theoretical substantiation and development of organizational and methodological recommendations for improving the financing of inclusive education in Ukraine, which has allowed to increase its quality and accessibility for a special version of the population. Practical significance. On the basis of the conducted questionnaire, the problem issues of higher education of students with special needs were identified in order to ensure the development of measures to overcome them.
Метою дослідження було виявлення проблемних питань розвитку інклюзивної вищої освіти в ЄС та Україні з метою окреслення подолання наведених напрямів. Поліпшення освітнього рівня і надання ключових компетенцій для всіх мають вирішальне значення, не тільки для економічного зростання і конкурентоспроможності, а й для скорочення масштабів убогості і заохочення соціальної інтеграції. Соціальна інтеграція за допомогою освіти і підготовки повинна забезпечувати рівні можливості для доступу до якісної освіти, а також справедливість в процесі лікування, у тому числі шляхом адаптації положення до потреб окремих осіб, недоліків для забезпечення доступу до вищої освіти осіб зі спеціальними потребами. В даній роботі для уточнення та поглиблення економічної сутності інклюзивної освіти використано методи теоретичного узагальнення, групування і порівняння. Методи конкретизації, діалектичний метод, аналіз, синтез, абстрагування покладені в основу положень економічної політики держави в частині забезпечення інклюзивної освіти. Бібліометричний і бібліографічний методи застосовано при дослідженні напрямів проблемних питань за темою дослідження. Проаналізовано економічні проблеми, пов’язані із запровадженням інклюзивної освіти в Україні. Наведено можливі схеми фінансування. Обгрунтовано їх переваги та недоліки, що дозволило сформувати позицію щодо обрання інвестиційної або розрахованої на одну людину моделі фінансування. Наукова новизна полягає у теоретичному обґрунтуванні і розробці організаційно-методичних рекомендацій з удосконалення фінансування інклюзивної освіти в Україні, що дозволило підвищити її якість та доступність для особливих верств населення. На основі проведеного анкетування виявлено проблемні питання досупу до вищої освіти студентів з особливими потребами з метою забезпечення розробки заходів для їх подолання.
Целью исследования было выявление проблемных вопросов развития инклюзивного высшего образования в ЕС и Украине с целью определения преодоления указанных направлений. Улучшение образовательного уровня и предоставление ключевых компетенций для всех имеют решающее значение, не только для экономического роста и конкурентоспособности, но и для сокращения масштабов нищеты и поощрения социальной интеграции. Социальная интеграция посредством образования и подготовки должна обеспечивать равные возможности для доступа к качественному образованию, а также справедливость в процессе лечения, в том числе путем адаптации положения с потребностями отдельных особ, недостатков для обеспечения доступа к высшему образованию лиц с особыми потребностями. В данной работе для уточнения и углубления экономической сущности инклюзивного образования использованы методы теоретического обобщения, группировки и сравнения. Методы конкретизации, диалектический метод, анализ, синтез, абстрагирование положены в основу положений экономической политики государства в части обеспечения инклюзивного образования. Библиометрические и библиографический методы применены при исследовании направлений проблемных вопросов по теме исследования. Проанализированы экономические проблемы, связанные с введением инклюзивного образования в Украине. Приведены возможные схемы финансирования. Обоснованно их преимущества и недостатки, что позволило сформировать позицию относительно избрания инвестиционной или рассчитанной на одного человека модели финансирования. Научная новизна заключается в теоретическом обосновании и разработке организационно-методических рекомендаций по совершенствованию финансирования инклюзивного образования в Украине, что позволило повысить его качество и доступность для особых слоев населения. На основе проведенного анкетирования выявлены проблемные вопросы досупа к высшему образованию студентов с особыми потребностями с целью обеспечения разработки мер по их преодолению.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11945
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра обліку і аудиту
ISBN: 978-83-951945-0-4
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
моно233244.pdf294,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.